środa, 22 sierpnia 2012

Książkowe promocje w UK

Jak zapewne dobrze wiecie obecnie wraz z moim partnerem przebywamy w UK. Cieszymy się tutaj względnie ładną pogodą i miło spędzamy wolny czas. Nie omieszkaliśmy również odwiedzić kilku księgarni i kupić parę nowych książek. Osobiście wybrałam tylko dwie lektury, gdyż w Polsce czeka na mnie pokaźny stosik z nowościami. Mati natomiast trochę zaszalał i zgromadził ponad 10 nowych tytułów. Nie będę tutaj przedstawiać stosiku z jego nowościami, gdyż w najbliższym czasie sam przedstawi Wam swoje nabytki w osobnym wpisie ;) 


W tejże notce chciałabym Wam przybliżyć rozmaite promocje książkowe, z jakimi możecie spotkać się w UK. Jak wiadomo, w Polsce poczytne tytuły są cały czas w cenie, tak jak i nowości. Tutaj również, lecz możemy skorzystać z większej liczby promocji na nie. Dodam, że ceny topowych książek wahają się od £6 do £8. Korzystając zaś z promocji możemy je nabyć nawet za niecałe £3! I tak też moje nowe lektury - widoczne na zdjęciu powyżej - kupiłam za £3.89 (cena na odwrocie to £7.99) na Amazon.com, gdyż właśnie na tejże stronie internetowej znalazłam najlepszą okazję. Dla zainteresowanych - Amazon.com to sklep internetowy, który możemy przyrównać do Empiku czy Merlina. 

Jeśli idzie o księgarnie, to w nich również znalazłam dobre promocje, choć nie wszystkie na tyle satysfakcjonujące, co ceny na Amazon.com. Poniżej zamieszczam zdjęcia przedstawiające promocje w poszczególnych brytyjskich sklepach:

hmv
WHSmith
TESCO
Osobiście uważam, że książki w UK można nabyć w naprawdę dobrych cenach, lepszych niestety niż w Polsce. Dodam także, że jeśli zamawiacie je ze stron internetowych, to zazwyczaj macie darmową przesyłkę ekonomiczną na terenie całego kraju i to bez względu na kwotę zamówienia, co w Polsce rzadko się zdarza. Obyśmy szybko doczekali się podobnych promocji w naszym pięknym kraju nad Wisłą.

7 komentarzy:

  1. Oj, obawiam się, że u nas to nie przejdzie. Polską wciąż rządzi pieniądz i to akurat nigdy się nie zmieni. Ja osobiście zamierzam przeprowadzić się do Kanady i boję się, że nie będę w stanie przestawić się na angielskie książki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzę nawet Igrzyska śmierci, :) oj daleko nam do takich promocji. Ja osobiście wam zazdroszczę czytania powieści w innym języku, ja nie dałabym rady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się niestety nigdy nie zmieni, ze względu na vat jakim obarczone są książki :) chociaż może kiedyś dorównamy standardom europejskim, nie tylko w dziedzinie cen książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety książki w Polsce są drogie i rzadko zdarzają się jakieś fajne promocje, o darmowej wysyłce nie wspomnę.

    A promocje w UK rzeczywiście bardzo zachęcające, szkoda, że mi tam nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rabatowy zawrót głowy. Dla książkoholika istny raj:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w Polsce trudno znaleźć dobrą promocję. Zazdroszczę pobytu w UK ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie w UK promocje są lepsze i same ceny "normalne" są atrakcyjne. ;)Ale w Polsce też można znaleźć ciekawe promocje i okazje, tylko za wysyłkę nieraz trzeba płacić więcej i wynosi wartość książki. A szkoda.;)

    OdpowiedzUsuń