czwartek, 30 sierpnia 2012

Zamówienie z Kumiko.pl


Jakiś czas temu, bodaj na początku sierpnia, dokonaliśmy zamówienia kilku pozycji z księgarni internetowej Kumiko.pl. O tejże księgarni dowiedzieliśmy się przypadkiem, a po zapoznaniu się z jej bogatą i nader promocyjną ofertą, byliśmy nią zachwyceni. Z tego też względu postanowiliśmy dokonać w niej zamówienia, głównie na kryminały, o czym poniżej możecie się przekonać. 


Co nas urzekło w Kumiko.pl? Po pierwsze, jak już wspomniałam, promocyjne ceny. Po drugie, staranność z jaką są pakowane i wysyłane książki. I po trzecie, bardzo sympatyczna właścicielka - pani Małgosia. Zatem wszystko to składa się na pozytywną ocenę tejże księgarni, którą szczerze Wam polecamy!


Nasze zamównie z Kumiko.pl objęło następujące pozycje:
Charlaine Harris - Czyste szaleństwo
Charlaine Harris - Czysta jak łza
Charlaine Harris - Czyste sumienie
Charlaine Harris - Czyste intencje
P.D. James - Zakryjcie jej twarz
P.D. James - Z nienaturalnych przyczyn
P.D. James - Ułomna ręka sprawiedliwości
P.D. James - Zmysł zabijania
Gordon Smith - Otchłań. W potrzasku 

Teraz nie pozostaje nam już nic innego jak tylko sukcesywne czytanie powyższych tytułów i zamieszczanie dla Was ich recenzji :)


Jak widzicie, nie tylko my byliśmy ciekawi zawartości paczki z Kumiko.pl... mój Maniek pierwszy obwąchał i popodgryzał rogi przesyłki. Później był oczywiście niezadowolony, że nie mógł zrobić tego samego z jej zawartością, haha ;)

A czy Wy znacie i lubicie księgarnię Kumiko.pl?
Jeśli jeszcze nie, to zapraszamy Was na jej stronę internetową:


18 komentarzy:

  1. Znam i szczerze uwielbiam te księgarnie. Właśnie ze względu na wieczne promocje, miłą właścicielkę, świetny kontakt oraz urocze i staranne pakowanie. Oby więcej było taki księgarni internetowych. ;)
    A! i życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w swojej skromnej biblioteczce Charlaine Harris - "Czysta jak łza" i tak od paru miesięcy książka czeka, aż ją przeczytam. Niestety usłyszałam od znajomych średnie opinie. A szkoda, bo serię o Sookie (Czysta krew) lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej księgarni, ale jakoś nigdy nic w niej nie zamówiłam.
    Naprawdę każda książka jest tak ślicznie opakowana?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raz zamówiłam w tej księgarni 2 książki i również byłam miło zaskoczona tym jak pakują tam książki i jaka miłą jest pani (u mnie) Karolina. :) Na pewno teraz książki będę zamawiać tam. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Kumiko ma już pokaźne grono wielbicieli :)

    Maya, owszem, każda książka (bądź kilka naraz) jest tak uroczo opakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje P.D. James, mam nadzieję, że jej książki się spodobają :) tommy (www.samotnia1981.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście starannie zapakowane książki :) Również lubię Kumiko, Pani Małgosia jest strasznie miłą osobą. Jaki uroczy króliś! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Również korzystałam z Kumiko - naprawdę przesympatyczni ludzie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam do tej pory tej księgarni. Widzę, że warto tam zajrzeć.
    A Maniek jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem estetką i lubię ładne rzeczy, więc gdy widzę tak zapakowane książki, to jestem kompletnie zauroczona. Do tego karteczka od właścicielki - rzadko spotykana rzecz. Księgarnia Kumiko zyskała właśnie nową klientkę :)

    Nie czytałam nigdy żadnej z książek Charlaine Harris, więc z tym większą ciekawością zapoznam się z Waszymi recenzjami.

    A Maniek rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Kumiko ślicznie pakują książki, widać, że dbają o klienta :) To się w tych czasach ceni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej księgarni, ale rzeczywiście rewelacyjnie ksiązki są zapakowane! Dzięki Tobie wiem teraz o księgarni, a może sama kiedyś coś tam zakupię. Pozdrawiam i miłoego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o tej księgarni. :)
    Z tych książek nie miałam okazji przeczytać ani jednej. Miłego czytania życzę i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Kumiko, cudowna księgarnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozostaje mi tylko czekanie na kolejne recenzje tych świetnych książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej księgarni. Teraz na pewno tam zajrzę. Zazdroszczę sporych zakupów i tym samym życzę miłego czytania :)

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do siebie http://speedofthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tę księgarnię! Zawsze u nich kupuję, bo naprawdę dbają o klienta. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Również należę do fanek Kumiko i mam nadzieję że uda im się utrzymać ten standard. Otrzymując od nich przesyłki człowiek czuję się troszkę tak jakby książki wygrał a nie kupił ;-)

    OdpowiedzUsuń