niedziela, 9 września 2012

Książki do czytania przy latte


Od czterech dni spędzam wspaniałe chwile w Wiedniu. Uwielbiam to miasto za magiczną atmosferę, którą otacza wszystkich mieszkańców, jak i przybyłych turystów. Nigdy nie mogę nacieszyć się jego urokiem i wręcz codziennie mogłabym spędzać czas podziwiając wspaniałe zabytki czy też czarujące parki. Jednakże nie o temu ma być poświęcony tenże wpis ;) Otóż do Wiednia postanowiłam zabrać trzy książki, które ostatnio znalazły się w mojej biblioteczce. W podróży do stolicy Austrii zaczęłam czytać Q. Ponadczasową historię miłosną, więc w najbliższym czasie pojawi się jej recenzja. Ogólnie po całych dniach spędzanych na zwiedzaniu wieczorem mam ochotę jedynie na relaksującą kąpiel, ale na kilka stron dobrej lektury przy latte lub zielonej herbacie również staram się znaleźć czas.

Do walizki spakowałam następujące tytuły:

Na krótko przed planowanym ślubem z Q główny bohater spotyka samego siebie - ale starszego i doświadczonego. Tajemniczy gość udowadnia, że mające się wkrótce rozpocząć małżeństwo będzie początkiem lawiny nieszczęść... A to jedynie punkt wyjścia dla tej niezwykłej historii miłosnej. Tutaj przyszłość dynamicznie wchodzi w zakręty i zawiedziony, próbujący wypełnić ziejącą w duszy pustkę kochanek zmuszony jest do nieustannych zmian w swoim życiu, aby za nią nadążyć... [zobacz więcej]




Daria po wyjściu na wolność ucieka do Zakopanego, nie chce już być pisarką, zmienia imię i uczy się życia od nowa. Jednak wkrótce więzienna przeszłość upomni się o nią w bardzo nietypowy sposób. Za pieniądze odziedziczone w spadku Daria buduje pensjonat, w którym pewnego dnia zjawia się Iza, by bez skrupułów podrzucić jej na wychowanie swoją córkę Olę. Daria, stając się w zasadzie matką dziewczynki, odzyskuje dzięki niej wiarę w siebie i wiarę w drugiego człowieka... [zobacz więcej]



Zosia Knyszewska wkracza w dorosłość, a w Polsce trwa prawdziwa rewolucja przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Trudno odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Tragiczna śmierć ukochanego Marcina, rozczarowanie codziennością, próby ponownego ustabilizowania życia potęgują jeszcze traumę. Zarazem też przyspieszają decyzję o wyjeździe Zosi do Anglii. Zanim jednak spakuje walizki, spotka Witka... [zobacz więcej]

15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze nic o tych książkach, więc z chęcią przeczytam Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się trzecia książka, chętnie zapoznam się z recenzją. Jeśli dobrze wypadnie, sama również zabiorę się do lektury. Życzę udanego pobytu w Wiedniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O książkach słyszałam i muszę przyznać, że ciekawie się zapowiadają, czekam na opinie :) A latte uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi taka ładna Latte wyszła tylko raz, nie mam ręki do tego, żeby mi wyszła taka ładna ponownie ;) Co do książek... Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkradłabym ostatnią pozycję, choć najpierw powinnam się wziąć za pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hannę Cygler chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci zazdroszczę tego słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych tytułów, ale "Dom na krawędzi" wydaje się być ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To także moje ukochane miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najbardziej z tych tytułów spodobało mi się: Q. Ponadczasowa historia miłości
    W takim razie będę czekała na recenzję. A tymczasem, życzę udanego odpoczynku. ;)
    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wypoczynku ci życzę. Ciekawe książki ze sobą zabrałeś. Nie miałam jeszcze okazji ich poznać, więc czekam na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dom na krawędzi najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie pierwsze książki mam i miło wspominam. Za to ostatnia nadal przede mną:). Przyjemnego czytania i zwiedzania!

    OdpowiedzUsuń
  14. ponadczasowa historia miłośna zapowiada się bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś ciekawe pozycje, sama mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń