wtorek, 11 września 2012

Literacki fenomen już wkrótce w księgarniach

Wszyscy wielbiciele bestsellerowej sagi Klątwa tygrysa na pewno już się cieszą i z niecierpliwością wyczekują kolejnego tomu przygód Kelsey i tajemniczego białego tygrysa. Ponownie nakładem wydawnictwa Otwarte kolejna książka autorstwa Colleen Houck zatytułowana tym razem Klątwa tygrysa. Wyprawa pojawi się w sprzedaży już 17 września.

Klątwa tygrysa przez wielu postrzegana jest jako literacki fenomen na miarę twórczości J.K. Rowling. Powieść została odrzucona przez wydawców, ale ukochana przez setki tysięcy czytelników na całym świecie. Trzecia część bestsellerowej sagi „Klątwa tygrysa” łączy zawrotne tempo przygodowej powieści, nieprzewidywalność gatunku fantasy i emocje godne romansu wszech czasów. O czym opowiada ta część? Poniższy opis, który także pojawił się na stronie wydawnictwa Znak zdradza czytelnikowi, że:

Kelsey udaje się wyrwać Rena z rąk Lokesha, nie odzyskuje ukochanego. Biały tygrys stracił pamięć i dziewczyna jest mu zupełnie obca. Co więcej - każdy jej dotyk sprawia mu ból.

Jedno pozostaje niezmienne: zło nie zostało pokonane, pradawna klątwa trwa. Rozpoczyna się nowa, pełna niebezpieczeństw podróż do świata pięciu przebiegłych smoków. Czy wszyscy wyjdą cało ze starcia z mrocznymi siłami? Czy Kelsey znów rozkocha w sobie Rena, czy wybierze zapomnienie w ramionach Kishana?

7 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar przeczytać ,,Klątwę Tygrysa" , ZOBACZYMY ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka znajduje się na mojej liście "must have", mimo że drugą część oceniłam słabo ;) Lubię po prostu kończyć to, co zaczęłam, jeśli mam taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci szczerze, że w ogóle nie ciągnie mnie do tej serii i póki co nie zamierzam tego zmieniać ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy tak jadą na tą serię, że aż głowa boli... Mam pierwszą część, ale nie spieszno mi do jej przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przeczytałam dwójkę i czekam jak na szpilkach na kontynuację!

    OdpowiedzUsuń
  6. W większości przypadków czytałam same negatywne opinie o tej serii, więc jestem do niej sceptycznie nastawiona, dlatego tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie skończyłam ją czytać, po drugim przeczytaniu tej powieści byłam wściekła ale postanowiłam przeczytać trzecią część. Nawet warto ... chociaż wciąż irytuje mnie zachowanie głównej bohaterki, jest głupiutka jak but.
    Wkurza mnie fakt jak postępuje wobec miłości. Tak przede wszystkim nie postępuje się gdy się kogoś szczerze kocha. Najbardziej z tej trzeciej części uwiódł mnie Ren, za to Kishan przeszkadza za bardzo co staje się to już litosne, a wręcz żałosne.

    OdpowiedzUsuń