środa, 26 września 2012

Odpowiedzi ukryte w mroku

Wszyscy fani twórczości Andrieja Diakowa i jego bestsellerowej trylogii Uniwersum Metro 2033, projektu Dmitrija Glukhovsky’ego, mają powody do radości, ponieważ 7 listopada pojawi się w sprzedaży drugą część z tej serii zatytułowana Uniwersum Metro 2033: W mrok. Pozwoli ona poznać dalsze losy stalkera Tarana i jego wychowanka, Gleba.

Na oczach załogi pływającej platormy wiertniczej Babel mieszkańcy wyspy Moszczny giną straszną i niespodziewaną śmiercią. W ogniu eksplozji nuklearnej znikają ludzie, budynki i nadzieja na lepszą przyszłość. Śledztwo w sprawie wypadku spoczywa na barkach stalkera Tarana. Sytuacja komplikuje się przez niespodziewane zniknięcie jego przybranego syna Gleba. Mnożą się pytania, a droga do celu jest najeżona trudnościami. Odpowiedzi są bowiem ukryte w mroku – na samym dnie ludzkiej duszy.

Na zaproszenie wydawnictwa Insignis Media do Polski przyjedzie Andriej Diakow, autor obu tegorocznych premierowych książek w serii Uniwersum Metro 2033: Do światła i W mrok. Weźmie on udział, jako gość specjalny, w festiwalu fantastyki Falkon 2012 (23 - 25 listopada) w Lublinie. Będzie to okazja dla wszystkich czytelników by spotkać autora i z nim porozmawiać.

8 komentarzy:

  1. Sama czekam :) Czytałam "Do światła", więc "W mrok" muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie przymierzam się do lektury "Metra 2033" Glukhovskiego. Swoją drogą ciekawe, jak ma się ta książka do serii "Uniwersum". Muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii, ale jeszcze nic straconego:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam i czytam o "Metrze", ale ciągle jakoś nam nie po drodze żeby się zapoznać :P. Fabuła mi się podoba, więc w najbliższym czasie postaram się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygrałam na weeboku "do światła", ale dla mojego faceta, bo to nie moje klimaty (chyba) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, myślę i nie przypominam sobie pierwszej części, więc jeśli do tej pory informacja o niej do mnie nie dotarła to raczej seria nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba będę kiedyś musiał przeczytać Metro, bo widzę, że wciąż jest popularne, a nie lubię nie znać tytułu, który zna tak wiele czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety wciąż poluję na Metro 2033 i powoli tracę nadzieję, że kiedykolwiek je przeczytam
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń