sobota, 22 września 2012

Wrześniowe nowości


Po powrocie z Wiednia w domu czekało na nas kilka paczek z nowymi książkami. Mamy zatem dość pracowity czas, ale w końcu wakacje (studenckie) dobiegają końca, więc trzeba powoli przystosowywać się do innego trybu funkcjonowania ;) Wracając jednak do wrześniowych nowości, to są one rezultatem nawiązanej w ostatnim czasie współpracy z Wyd. Studio Astropsychologii oraz z Agencją AiM Media. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć, jakie pozycje z nowych nabytków aktualnie wypełniają mój wolny czas. Chciałabym dodać, że Przyszły niedokonany Hanny Cygler, to nagroda za 1000 komentarz na blogu Tomasza (pozwolisz, że przejdziemy na Ty? ;)), która była dla mnie wielkim zaskoczeniem i miłą niespodzianką zarazem. Dziękuję!


Każda kobieta ma w sobie magnetyczny potencjał. Może on zwiększyć szansę znalezienia wymarzonej pracy, zwrócenia uwagi "właściwego" mężczyzny we "właściwym" czasie czy do prowadzenia spokojnych i uwieńczonych sukcesem negocjacji ze swoimi dziećmi. By go rozbudzić, wystarczy zastosować się do prostych wskazówek zawartych w książce "Silna i kobieca" i wykorzystać sprawdzone przez Autorkę narzędzia... [zobacz więcej]

Po decyzji o rozstaniu z mężem Zosia Knyszewska wraca do rodzinnego Gdańska. Na skutek pewnego zbiegu okoliczności poznaje dwóch sympatycznych facetów. Okazuje się, że wraz z nimi Zosia może wreszcie zrealizować swoje marzenia i zająć się urządzaniem wnętrz. Radzi sobie z wieloma wyzwaniami nowej biznesowej rzeczywistości, ale pojawiają się też zagrożenia i rozterki... [zobacz więcej]
Dwie siostry. Dwie przerażające tajemnice. I przeszłość, od której nie da się uciec. Trwa surowa zima. Po śmierci babki Erica Calcott i jej siostra Beth wracają do Storton Manor, imponującej rezydencji w południowej Anglii, gdzie jako dziewczynki spędzały wakacje. Przeglądając rzeczy babki, Erica wraca wspomnieniami do dzieciństwa... [zobacz więcej]

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wszystkich trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nawiązanych współpracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że doczekam się w końcu recenzji "Dziedzictwa" :). Chętnie przeczytam również o dwóch pozostałych książkach i przy okazji gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac :) Ciekawi mnie książka "Dziedzictwo" więc będę wypatrywała jej recenzji!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ,,silną i kobiecą", fajna ;) Na resztę mam chrapkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Dziedzictwa" i Hanny Cygler :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą i trzecią chętnie bym przeczytała, ale zaczekam najpierw na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również mam nawiązaną współpracę zarówno z AIMmedia [które też obdarowało mnie "Dziedzictwem" - świetna książka] oraz Studiem Astropsychologii, w którego ofercie można znaleźć wiele ciekawych książek :)
    miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej ciekawa jestem recenzji "Dziedzictwa". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pozycji. I gratuluję wygranej!
    "Dziedzictwo" najbardziej mnie tu zainteresowało. Czekam na wrażenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza książka najbardziej mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń