środa, 10 października 2012

Camilla Läckberg w Polsce!

Camilla Läckberg
Wszyscy fani Camilli Läckberg oraz jej twórczości mają powody do radości, ponieważ za dwa tygodnie słynna szwedzka pisarka kryminałów zawita do Polski!

Jak podaje Wydawnictwo Czarna Owca, Camilla Läckberg będzie gościć w naszym kraju w dniach 22 i 23 października w związku z premierą książki kucharskiej pt. Smaki z Fjällbacki.

Z bestsellerową autorką kryminałów będzie można się spotkać najpierw w poniedziałek 22 października o godzinie 18:30 w kinie Helios Nowe Horyzonty przy ulicy Kazimierza Wielkiego 19/23 we Wrocławiu, a następnego dnia o 18:00 w Empik Megastore przy ulicy Marszałkowskiej 116/122 w Warszawie. Na oba spotkania obowiązuje całkowity wstęp wolny.

Camilla Läckberg i Christian Hellberg, Smakach z FjällbackiW Smakach z Fjällbacki Camilla Läckberg i kucharz Christian Hellberg, oboje pochodzący z Fjällbacki, dzielą się swoimi ulubionymi przepisami – od dań z owoców morza, poprzez przekąski do fantastycznych deserów. To sentymentalna podróż do krainy dzieciństwa i niezapomnianego smaku miejsca dorastania autorki. Znajdziemy tu wiele niepowtarzalnych przepisów na potrawy z ryb i owoców morza, ale nie tylko. Christian Hellberg dzieli się z nami swoimi najlepszymi przepisami, których myślą przewodnią jest świeżość, pyszny smak i łatwość przyrządzenia. Książka składa się z siedmiu części. Każdą z nich poprzedza wstęp Camilli Läckberg. Autorem przepisów jest Christian Hellberg, zdobywca tytułu Kucharza Roku 2001. 

Camilla Läckberg, Fabrykantka aniołków
Camilla Läckberg to jedna z najciekawszych szwedzkich pisarek, mistrzyni skandynawskiego kryminału. W 2009 roku znalazła się ścisłej czołówce najlepiej sprzedających się autorów europejskich. W Polsce ukazało się dotąd 8 tomów jej rewelacyjnej sagi kryminalnej dzięki Wydawnictwu Czarna Owca, a także książeczka dla dzieci pt. Supercharlie wydana przez Wydawnictwo Czarna Owieczka. Ostatni tom sagi kryminalnej pt. Fabrykantka aniołków, wydany w maju 2012 roku, przez wiele miesięcy nie schodził z pierwszych miejsc list bestsellerów w Polsce.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za informację :) Camillę lubię, a do Warszawy chętnie bym się wybrała, w końcu taka okazja nie zdarza się często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się wybrała, gdybym miała bliżej... Cóż, poczekam na relacje ze spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam prawie całą sagę Camilli i bardzo mi się podoba,niestety dla mnie za daleko, ale mam nadzieję że znajda się fani co będą na spotkaniu i będę mogła przeczytać relacje na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio gdzie nie spojrzę, każdy czyta książkę Camilli Lackberg. Ja jeszcze tej przyjemności nie miałam a i do Warszawy mi nie po drodze, ale zapewne znajdzie się grono osób, dla których ta informacja będzie cenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ciągle nie miałam okazji by sięgnąć po jej jakąś książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O autorce słyszałam mnóstwo pozytywnych rzeczy, niestety jeszcze nie czytałam żadnej z jej książek.. musze nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wiadomość, choć ja niestety nie będę mogła być na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło by było, gdyby zahaczyła też o Poznań... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytelnik-słuchacz19 października 2012 09:34

    Zapoznaję się z jej książkami wydanymi w formie audiobooków i odnoszę bardzo pozytywne wrażenia z tej lektury. Szkoda, że do tej pory wydano tylko trzy pierwsze części tej sagi w interpretacji Marcina Perchucia. Mam nadzieję, że pozostałe też się ukażą. Powinna być jakaś relacja w ogólnopolskiej telewizji z tej wizyty, gdyż autorka zdecydowanie na to zasługuje.

    OdpowiedzUsuń