piątek, 5 października 2012

Pięćdziesiąt twarzy Greya w Biedronce


Wczorajsza wizyta w Biedronce nie różniła się niczym szczególym od poprzednich zakupów w tym sklepie. Moją uwagę przykuł jednak kącik z książkami, a szczególnie jedną - Pięćdziesiąt twarzy Greya, której jakiś czas temu poświęciliśmy recenzję (link). Cena w tej chwili wydaje się być atrakcyjna, bo większość księgarni zrezygnowała już ze sprzedaży tejże książki w bardzo promocyjnej cenie. Dlatego jeśli ktoś jeszcze nie zdążył jej zakupić, a mimo wszystko chciałby ją przeczytać to powinien wybrać się do sieci sklepów Biedronka. Dodatkowo, także w atrakcyjnej cenie można nabyć między innymi Królową zdrajców Trudi Canavan, Płatki na wietrze Virgini C. Andrews, Hobbita J.R.R. Tolkiena oraz Cel snajpera Chrisa Kyle'a, Scotta McEwena i Jima DeDelice'a. Oferta jest ważna przez dwa tygodnie, czyli do 17 października.

Pełną ofertę książek wraz z opisami na najbliższe dwa tygodnie można znaleźć na stronie Biedronki.

18 komentarzy:

  1. Widziałam ją w Biedronce, ale jakoś nie mam ochoty jej kupić. Chyba musiałaby mi naprawdę sama wpaść w ręce, żebym ją przeczytała. Z jednej strony jestem ciekawa tych wypocin, ale z drugiej szkoda mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda mi kasy na tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Biedronki mam kawał drogi, więc tam nie zagladam, ale może warto się pofatygować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, jakoś głośno o tej książce ostatnio (przynajmniej według mnie).
    Póki co, kaski brak więc trzeba sobie odpuścić. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wczoraj widziałam te książki przy okazji robienia zakupów spożywczych :) Ceny są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może nie po "Pięćdziesiąt twarzy Greya", ale wybiorę się do Biedronki obejrzeć pozostałe pozycje na półkach z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda mi pieniędzy na tę książkę, choć cena zachęcająca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te książki , najbardziej interesuje mnie ' Płatki na wietrze '
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak samo uważam, że szkoda kasy ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli już miałabym wydać pieniądze, to wolałabym zakupić sobie "Płatki na wietrze" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z początku byłam bardzo zainteresowana tą książką, ale teraz już mniej... Wybrałabym raczej "Płatki na wietrze".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czasem trafiam na coś ciekawego w Biedronce - szczególnie mowa tutaj o Kingu:) Z powyższych propozycji polecam "Płatki na wietrze" i "Hobbita".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. @Buffy1977 Ja właśnie niedawno "polowałem" na Kinga w Biedronce, ale okazało się, że nigdzie nie było jego książki :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja koleżanka kupiła "Płatki na wietrze" i "50 twarzy Greya" (obiecała że mi pożyczy), ja natomiast skusiłam się na "Piórko na wietrze" oraz "Kwiat Śniegu i Sekretny Wachlarz" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie kupować książki w biedronce:D co jak co:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety za późno wybrałam się do Biedronki po "Pięćdziesiąt twarzy Greya"... Wszystko wykupione!

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ochotę na Hobbita, ale jakoś tak wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. W "mojej" biedronce też króluje Grey, ale przyznam szczerze, że w ogóle mnie nie korci, by sięgnąć po tę książkę...

    OdpowiedzUsuń