wtorek, 2 października 2012

RECENZJA: Rachael Jayne Groover, Silna i kobieca. Jak wzmocnić swój magnetyzm [Powerful and Feminine: How to Increase Your Magnetic Presence and Attract the Attention you Want, 2012]

Z reguły nie czytam poradników i nigdy - będąc w księgarniach - nie wykazuję nimi zainteresowania. Jednakże w przypadku książki Silna i kobieca. Jak wzmocnić swój magnetyzm było nieco inaczej. Musiałam zapoznać się z tymże poradnikiem ze względu na podjęta współpracę z Wyd. Studio Astropsychologii. Powiem Wam, iż nie żałuję, że owa pozycja trafiła do mojej biblioteczki, gdyż po jej przeczytaniu dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy i zaczęłam inaczej postrzegać kobiecość i siłę z niej płynącą.

Autorką Silnej i Kobiecej. Jak wzmocnić swój magnetyzm jest Rachael Jayne Groover - piosenkarka, mówczyni motywacyjna oraz załóżycielka Projektu JIN (międzynarodowej społeczności kobiet, które zajmują się rozwojem osobistym i duchowym, a także wspierają w tym inne przedstawicielki płci pięknej).

Dzięki tejże książce zgłębimy wiedzę na temat: sposobów, jak uniknąć 5 błędów, które mądre i niezależne kobiety popełniają w związkach; porad, jak być silną kobietą, a jednocześnie nie onieśmielać ani nie odpychać innych; 35 ćwiczeń, dzięki którym momentalnie podniesiemy poziom kobiecego magnetyzmu; wskazówek, jak  pogodzić się ze swoją uroczą bezbronnością i otworzyć serce.

Zanim otworzyłam i zaczęłam czytać książkę Pani Groover, sądziłam iż będzie to banalny poradnik dla dość zdesperowanych kobiet. Muszę przyznać, że myliłam się. I to bardzo. Co prawda nie zgadzam się ze wszystkimi poglądami autorki, lecz wiele z nich pobudziło mnie do refleksji i sprawiło, że zaczęłam inaczej postrzegać swoją kobiecość. Pani Groover przedstawia nam pojęcie siły i magnetyzmu kobiety, a także skupia się na ukazaniu esencji kobiecości. Dzięki 35 ćwiczeniom mamy szansę zwiększyć swój magnetyzm i podkreślić to przysłowiowe coś, co każda z nas posiada. Wszystkie te porady napisane zostały w bardzo przystępny sposób. Łatwo zauważyć, iż autorka posiada niezwykle lekkie pióro, tym bardziej że mamy do czynienia z poradnikiem. Poza tym wywody z pogranicza New Age, odbiegające od tego, co przedstawiają nam współczesne mass media, urozmaicają i wzbogacają lekturę.

Jeśli zatem pragniesz podkreślić lub odkryć swoją kobiecość, a może chcesz stać się silną i niezależną kobietą, to ten poradnik jest dla Ciebie! 

Za możliwość przeczytania oraz zrecenzowania dziękuję 
Wydawnictwu Studio Astropsychologii
 

7 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo ostrożnie podchodziłam do tego typu książek ale trzeba przyznać że część z nich naprawdę jest sensownie napisana. Nikt nie jest w stanie nas zmusić do ślepego stosowania się do każdej zasady ale warto przynajmnie rozeznać się w temacie, dzięki czemu może nieco lepiej wykorzystamy nasz kobiecy potencjał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię czytać poradników i chyba nieprędko się do nich przekonam, dlatego mimo zachęcającej recenzji tym razem jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Nie przepadam za poradnikami, więc specjalnie szukać tej książki nie będę. Jak sama wpadnie mi w ręce, wtedy zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się zdaję, że bym się tylko nudziła przy tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno recenzowałam tę książkę. To naprawdę ciekawa publikacja. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej nie sięgnę, no chyba że jakimś cudem sama do mnie zawita... choć na siłę czytać też nie lubię ;]
    nie do końca po prostu mnie to interesuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Poradniki to nie jest moja działka. Ten konkretny nie brzmi źle, ale chyba i tak mimo wszystko się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń