środa, 24 października 2012

Współpraca z KSIĘGARNIĄPL


Dzisiaj chciałabym Wam napisać o naszej nowej współpracy, jaką nawiązaliśmy w ostatnim czasie z KSIĘGARNIĄPL. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni i mamy nadzieję, że rozwinie się w dobrym kierunku, nie tylko stricte recenzenckim ;) Pan Marcin to człowiek czynu i z głową pełną kreatywnych pomysłów. To dzięki niemu nasze recenzje możecie przeczytać na łamach portalu Manchesterinfo. Niezmiernie nas to cieszy i motywuje zarazem do doskonalenia się oraz tworzenia tego bloga z jeszcze większą pasją! Na początek współpracy otrzymaliśmy dwie książki widoczne na zdjęciu, czyli Ulubione rzeczy S.J. Boltona oraz Geim Andersa de la Motte. Są to pozycje, które zainteresowały mojego partnera, ja bynajmniej mam ostatnio mało czasu na czytanie tego, co mnie interesuje, gdyż lektury na studia pochłaniają każdą wolną chwilę (niestety!). Toteż Mati zapewne w najbliższym czasie po nie sięgnie i opublikuje dla Was recenzje :) 

Na zakończenie tego wpisu chciałabym Was serdecznie zaprosić do odwiedzenia KSIĘGARNIPL. Jeśli ktoś mieszka w UK, to może nawet skusi się na zamówienie jakiejś pozycji dla siebie :) Osobiście gorąco polecam, gdyż macie gwarancję bezpiecznych i udanych zakupów.

 

19 komentarzy:

  1. Gratuluje nowej współpracy. Mam nadzieję, że okaże się ona bardzo owocna.

    OdpowiedzUsuń
  2. "geim" to świetna książka, ciekawa jestem Waszej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na recenzję "Geim"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej współpracy i czekam na recenzję książek, a szczególnie Geim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej współpracy i miłej lektury "geimu", bo książka jest naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję nowo zawartej współpracy i życzę, aby była ona owocna dla obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) "Ulubione rzeczy" sama chętnie bym przeczytała, a ta druga pozycja jest mi zupełnie nieznana, dlatego czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję i życzę owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy!! Co do książek ze zdjęcia, to "[geim]" miałam okazję przeczytać i miło ją wspominam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i niecierpliwie czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :)
    A na obie książki ze zdjęcia mam smaka, tak że czekam na jakieś opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "ulubione rzeczy" i podobały mi się, więc życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje i życzę więcej współprac :)

    OdpowiedzUsuń