niedziela, 11 listopada 2012

Listopadowe nowości


Dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić listopadowym nowościom, które wzbogaciły naszą domową biblioteczkę. Wszystkie pozycje otrzymaliśmy w ramach współpracy, więc na pewno w najbliższym czasie postaramy się sukcesywnie zamieszczać ich recenzje. Nie oznacza to oczywiście, że poza wyżej widocznymi tytułami nie zrecenzujemy dla Was innych. Wprost przeciwnie, mamy w planach kilka ciekawych książek, o których chcielibyśmy napisać :) 


Wracając jednak do listopadowych nowości. Jak widzicie, weszliśmy w posiadanie rozmaitych tytułów - od fantastyki, biografii, kryminału, aż po felietony opowiadające o prawdziwym życiu. Tak że tematyka różnorodna. Osobiście najbardziej interesuje mnie książka Reginy Brett Bóg nigdy nie mruga. Sądzę, że będzie to bardzo interesująca lektura ;) Ponadto intryguje mnie pozycja Paula Trynka Iggy Pop. Upadki, wzloty i odloty legendarnego punkowca. Pozostałe tytuły doskonale trafiają w gust mojego partnera, więc consensus uzyskany i można oddać się z przyjemnością lekturze :)

O niektórych z przedstawionych powyżej pozycji pisaliśmy już we wcześniejszych wpisach, więc zachęcam do lektury (klikając na wybraną okładkę przeniesiecie się do odpowiednich postów) :)

      

22 komentarze:

  1. Saga księżycowa! Bardzo fajna książka ;) Assassin's - sama chętnie bym ją przygarnęła :)
    Czekam na recenzje i życzę miłego czytania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie podkradłabym Wam kilka pozycji :) Życzę przyjemnego czytania i z niecierpliwością czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Messi", "Cinder" i "Objawienia" - te chętnie sama bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesucjący stosik, sama chciałabym przeczytać kilka książek z tego zbioru..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stosik <3 Marzy mi się Assassin's Creed...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam właśnie na "Assassin's Creed: Objawienia" do recenzji :)
    A chętnie przygarnęłabym również "Sagę księżycową" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie najbardziej Wasz odbiór książki "Bóg nigdy nie mruga", więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jest głośno [a może mi się tylko wydaje] na blogach o "Sadze Księżycowej". Jestem ciekawa tego, co ona niesie za sobą. Więc w takim razie czekam na recenzję. ! Pozdrawiam, Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe tytuły, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem ciekawa książki "Bóg nigdy nie mruga".

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nabytki :) Czekam na recenzje z niecierpliwością a szczególnie jednej z nich "Cinder" :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ciekawe nabytki:D
    Mam nadzieję, że będzie się dobrze czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wachlarz gatunków szeroki ! życzę udanych lektur :) /tommy/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanej lektury, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stos. Biografia Iggy'ego Pop'a stoi u mnie na półce już od momentu premiery, ale jakoś nie mogę się do niej zabrać, choć tyle dobrego się o niej słyszy... Cóż, w końcu nadejdzie ten moment ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem Sagi księżycowej :) szkoda, że ja ostatnio mam tak mało czasu na czytanie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę miłego czytania :) Widzę, że nie tylko ja mam sporo książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem waszej opini o sadze ksiezycowej:)

    OdpowiedzUsuń