czwartek, 29 listopada 2012

Stosik z nowościami

.
Niedawno pisałam Wam o listopadowych nowościach, które zasiliły szeregi naszej domowej biblioteczki, a dzisiaj znowu chciałabym pokazać takowe. Mam nadzieję, że lubicie tego typu posty i z chęcią zobaczycie, co nowego dostaliśmy w ramach współpracy, tym razem z Wydawnictwem Egmont i z AiM Media.
.

Jak zapewne wiecie, Wyd. Egmont wydaje głównie fantastykę, liczne książki dla dzieci czy też nastolatków oraz komiksy i czasopisma. Osobiście wybieramy głównie fantastykę, jednakże ostatnio skusiliśmy się także na nową powieść Ewy Nowak pt. Drzazga. Liczę, iż będzie to kolejna lekka lektura na jesienne wieczory. Ponadto z oferty Wydawnictwa wybraliśmy również Gorączkę Dee Shulmann, Misję Feniks oraz Misję Xibalda Ewy Karwan-Jastrzębskiej. Jeśli zaś idzie o współpracę z AiM Media, to w jej ramach otrzymaliśmy powieść Andrieja Diakowa W mrok. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko miła lektura tychże nowości ;) 
.

30 komentarzy:

  1. Książek ze stosu nie znam, słyszałam jedynie o "Drzazdze", ale chętnie przeczytam Wasze recenzje i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całą Serię Miętową Ewy Nowak i mam za sobą wszystkie części, oprócz "Danych wrażliwych" i właśnie "Drzazgi". Muszę je upolować. :) "Gorączka" również wydaje się interesującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam na ciekawe recenzje, na które z przyjemnością poczekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawa jestem "Gorączki", bo lubię książki z motywem podróży w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje, bo książki wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gorączka" zapowiada się ciekawie :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkradłabym "Gorączkę" :)
    Czytałam "W mrok"
    A posty ze stosami uwielbiam oglądać, bo zawsze mogę podejrzeć coś nowego, co mogłoby mi się spodobać :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stosy :). Ewa Nowak będzie zdecydowanie miłą lekturą, bardzo lubię czytać jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik, sama ostatnio również dostałam Gorączkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakaś epidemia Gorączki widzę! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. "W Mrok" wygląda ładnie :) Czekam na reckę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujące nabytki. Szczególnie jestem ciekawa ,,Drzazgi'' i to na jej recenzje głównie czekam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za dobrze Wam? ;) Życie bym oddała za "Gorączkę" i "Drzazgę"- jestem fanką Ewy Nowak i uwielbiam jej powieści! :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja już czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Drzazga" jest cudowna! Polecam gorąco i życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostrzę sobie ząbki na "Gorączkę" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorączkę czytałam. W mroku jakoś mnie nie kusi :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam Gorączkę, bardzo mi się podobała. Drzazgę też, może jednak nieco mniej, jednak książki Ewy Nowak nieustannie zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam jedynie Gorączkę. Fajna pozycja aczkolwiek myślałam, że będzie lepiej ;) Mimo wszystko czekam na kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O "Gorączce" słyszałam wiele dobrego a "W mrok" muszę przeczytać koniecznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. "W mrok" zdecydowanie polecam :) Natomiast obydwie "Misje,,," nieco mnie rozczarowały. Ciekawe, jak Wam się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam żadnej z książek Ewy Nowak, ale podobno jej lekkie pióro gwarantuje przyjemną lekturę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stosik. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujący stosik, pozazdrościć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. od razu zwróciłam uwagę na Gorączkę :) bardzo ciekawi mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama nie mogę się doczekać przeczytania Gorączki. Okładka zapiera dech w piersiach. Jest fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorączka to bardzo ciekawa lektura na mroźne wieczory i choć nie jest tak wciągająca jak trylogia Pani Kerstin Gier to warto po nią sięgnąć. Z niecierpliwością czekam na drugą część tej książki:)

    OdpowiedzUsuń