niedziela, 2 grudnia 2012

Grudniowe wieczory w złym towarzystwie ;)


Prezenty najbardziej cieszą, gdy są wspaniałymi niespodziankami. W naszym przypadku takową niespodzianką właśnie była wygrana w konkursie na blogu Sil. W ten oto sposób staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami Złego towarzystwa Johna Verdona. Stąd też lekko żartobliwy tytuł dzisiejszego wpisu :)
.

Złe towarzystwo to kolejna powieść o nowojorskim detektywie, który podobnie jak autor chciałby uciec od wielkomiejskiego zgiełku. Dave Gurney nie mógł długo cieszyć się spokojem w swoim wiejskim domu. Z błogostanu wyrywa go kolejne wezwanie. Tym razem musi rozwiązać zagadkę brutalnego morderstwa. Panna młoda, która właśnie poślubiła wybitnego psychiatrę, ginie w okropny sposób podczas własnego wesela. Pierwsze podejrzenie pada na meksykańskiego ogrodnika. Pozory jednak mylą. Aby odkryć prawdziwego zabójcę, Dave Gurney musi poznać pilnie strzeżone tajemnice zamożnych lekarzy, prawników i kolekcjonerów dzieł sztuki. W Złym towarzystwie wraz z detektywem zagłębimy się w zdeprawowany świat bogaczy, targany mrocznymi żądzami. Książka trzyma w napięciu - bohater ma mało czasu na znalezienie mordercy. Komuś bardzo zależy, by prawda nie wyszła na jaw. Niebezpieczeństwo grozi nie tylko prowadzącemu śledztwo, ale także jego żonie...

Po przeczytaniu powyższego opisu jestem bardzo zaintrygowana tą książką i mam nadzieję, że jak najszybciej znajdę trochę wolnego czasu na  jej lekturę. A czy Wy także macie ochotę spędzić kilka jesiennych wieczorów w złym towarzystwie? ;)

18 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytałabym "Złe towarzystwo" bo poprzednia książka tego autora mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i życzę przyjemnej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Bosko, ale tomiszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co przymierzam się do innej książki tego autora, ale na "Złe towarzystwo" również mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. opis jest ciekawy, ale poczekam na recenzje, aby wiedzieć coś więcej :) książka dość obszerna :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamuniu! Ile to ma stron? :) Chętnie bym to przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! Z chęcią przeczytam recenzję i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak najbardziej mam ochotę na wieczór w złym towarzystwie;)Zwłaszcza takim:D

    OdpowiedzUsuń
  10. taki wieczór ze ,,Złym towarzyszem'', to ja bym sama bardzo chętnie spędziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że tak :D. "Wyliczanką" również bym nie pogardziła :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może być ciekawa ;)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Również udało mi się ją wychaczyć u Sil, miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej i oczywiście czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam, ale słyszałam, że dobry autor. Mam na oku "Złe towarzystwo", jak również jego poprzednią książkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie że mam ochotę a dzięki Sil i ja będę miała na to okazję :-)

    OdpowiedzUsuń