środa, 12 grudnia 2012

Nowości od Wydawnictwa Studio Astropsychologii



Niedawno otrzymaliśmy kolejną przesyłkę, tym razem z zawartością iście kulinarną ;) Oczywiście - jak możecie przeczytać w tytule - wszystkie nowości pochodzą od Wydawnictwa Studio Astropsychologii. Cieszy nas fakt, że możemy recenzować różnorodne książki, także te związane z medycyną niekonwencjonalną, magią czy właśnie z dietą i innymi tematami kulinarnymi.


Jak widzicie na zdjęciach, otrzymaliśmy cztery nowe tytuły, a mianowicie:
.
  1. Dieta Sokowa,  Jason Vale
  2. Dlaczego chcesz być gruba?, Dorota Sanecka
  3. Weganizm, Kathy Freston
  4. Strażnicy istnienia, Eckhart Tolle

Osobiście najbardziej ciekawi mnie Dieta sokowa i Weganizm. Aczkolwiek Strażnicy istnienia - jedyny tytuł nie wpisujący się w kulinarną tematykę - zachwycił mnie od razu wspaniałą oprawą graficzną tekstu. Książka ta jest bogata w ilustracje, które dopełniają treść. Mam nadzieję, że jej lektura będzie równie pozytywna :)
.

7 komentarzy:

  1. Też zwróciłam uwagę na "Strażników istnienia" i nawet poprosiłam o tę książkę do recenzji. Teraz czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Twoją opinię o tej ostatniej pozycji. A nuż sama o nią poproszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Weganizm" już za mną, całkiem niezły, choć zraziły mnie niektóre stwierdzenia. Natomiast "Strażnicy istnienia" mają do mnie przyjechać w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dlaczego chcesz być gruba?" - tytuł bardzo przyciągający i dający do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ciekawe wydawnictwo, mają naprawdę świetne książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ,,Dietę sokową" bardzo fajna pozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, może kiedyś sięgnę po tę książki, ale to nie w bliskiej przyszłości. :3

    OdpowiedzUsuń