piątek, 28 grudnia 2012

Zmysłowo i erotycznie

Powieści erotyczne w ostatnich miesiącach mnożą się jak grzyby po deszczu. Nic więc dziwnego, że także polska autorka postanowiła napisać skierowaną do osób dorosłych.

Bestsellerowa polska pisarka, Katarzyna Michalak, znana z delikatnych powieści dla kobiet jak m.in. Poczekajka, Rok w Poziomce, Nadzieja oraz Sklepik z Niespodzianką napisała coś zupełnie nowego i bardzo tym wszystkich zaskoczyła…

Mistrz to pierwsza część Serii z tulipanem, otwierająca cykl: Polskie autorki - zmysłowo i erotycznie.

To sensacyjna powieść tylko dla dorosłych, pełna erotyzmu, namiętnych scen, nie przekraczających jednak granic dobrego smaku. Jest w niej wszystko, czego szukają miłośnicy gatunku: zbrodnia, tajemnica, intensywne relacje między bohaterami i bardzo gorąca atmosfera.

Najnowsza powieść Katarzyny Michalak pt. Mistrz pojawi się w księgarniach już 23 stycznia 2013.

27 komentarzy:

  1. Myślę, że będzie to hit 2013 roku. Wiem, co piszę, bo książkę czytałam i jestem pod jej ogromnym urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała przeczytać, pora najwyższa poznać twórczość Kasi Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie przepadam za mocnymi scenami erotycznymi w książkach to dam szansę Pani Michalak.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję przeczytać tę książkę dzięki uprzejmości samej autorki i cóż - świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na własny egzemplarz i jestem pewna, że po sextrylogii, będzie to miła odmiana i na pewno ogromne zaskoczenie! Nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam powieści z wątkami erotycznymi. Teraz czytam "Trzy oblicza pożądania" i jestem zachwycona. Mam także ogromną ochotę na "Mistrza". Na pewno rozejrzę się za tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa ,,Mistrza", bo z pierwszych opinii zapowiada się o niebo lepiej niż ,,50 shades of grey". Poczekam na więcej popremierowych recenzji i zobaczę, czy warto się bliżej z ,,Mistrzem" zapoznawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pewne obawy przed polską powieścią erotyczną. Niebawem zobaczymy, czy są one uzasadnione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powieść erotyczna w polskim wydaniu, to może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem jej ciekawa. Niebawem ma do mnie dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie też mam obawy, co do polskich powieści erotycznych, zwłaszcza po lekturze "Zachcianek"... ale kto wie, jak wpadnie mi w ręce to chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Autorka zdobyła jak dotąd taką popularność, że Mistrz pewnie szybko okrzyknięty zostanie bestsellerem. Sama nie miałam jeszcze z nią styczności, ale mam co do jej twórczości mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ta książka będzie ciekawa. Już jakiś czas temu zostałam na nią nakręcona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię wszelkie powieści erotyczne, dlatego nie wątpię, że książka pani Michalak, niedługo znajdzie się na mojej półce. Dodatkowo jestem niesamowicie ciekawa innych książek z tego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać kiedy dorwę książkę w swoje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam kilka książek z tego nowego nurtu i szczerze mówiąc jestem nimi znudzona. "Trzy oblicza pożądania" męczę od 2 miesięcy i pewnie pójdą w kąt, seria o Grayu też słaba, na tym tle nieznacznie wyróżniała się książka "80 dni żółtych", druga część już na mnie czeka i z ciekawości przeczytam. Niestety obawiam się, że zachwycona nie będę bo większość tych książek to powielanie bajki o Kopciuszku wzbogacone o sceny łóżkowe. Raz na jakiś czas, w ramach rozrywki można przeczytać, ale nie powala.
    http://kolodynska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem własnie po lekturze. Ta książka to majstersztyk w swojej dziedzinie. 50 odcieni szarosci nie umywa się do niej!

    OdpowiedzUsuń
  19. jest dobra ale polecam lepszą "piata fala pożądania" http://org-aport.com/book19783562.php
    jest to powieść o różnych kobietach i ich przygodach , sceny sa pikantnie ukazane
    polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  20. "50 twarzy Grey'a" rzeczywiście świetne, jednak w zupełności zgadzam się, że "Piąta Fala Pożądania" M.Nowickiej to o wiele lepsza alternatywa, jeśli komuś zależy na pikantnych szczegółach fantazji seksualnych wielu kobiet, młodszych jak również tych starszych. Książka genialna http://org-aport.com/book19783562.php ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poprzedniczka czyta mi w myślach :) uważam, że " Piąta fala pożądania" Moniki Nowickiej to strzał w 10! Jest rewelacyjna, niesamowicie pobudza wyobraźnię i zachęca do wypróbowania czegoś nowego w swojej sypialni ;) sklada się z wielu opowiadań, jedno nie ustępuje drugiemu, każde z nich jest przepełnione niesamowitym erotyzmem:) książka warta polecenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przeczytam tą książkę natomiast również chciałam polecić „Seksualne przygody współczesnych Polaków” osobiście znalazłam ją na stronie http://org-epost.com/2/pay.php .Biorąc tą książkę do ręki byłam dość sceptyczna lecz po przeczytaniu pierwszych wersów wszystkie obawy zniknęły. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że spełniła wszystkie moje oczekiwania co do realizmu sytuacji i różnorodności scen.

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak! "Przygody erotyczne współczesnych Polaków" http://org-epost.com/2/book28564031.php 138 stron, które przeczytałam jednego dnia z wypiekami na twarzy. Wszystkie fantazje erotyczne opisane w sposób taki, że sceny ma się przed oczami :-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również polecam "Przygody erotyczne współczesnych Polaków" Fascynująca książka zabiera nas w świat zmysłowej erotyki http://org-epost.com/2/book28564031.php Wciągająca i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ksiązka jest cudowna. Pełna wrażeń i emocji tylko troszke smutna.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam zachwycona "Mistrzem" dopóki nie dotarłam do zakończenia. Autorka chciała chyba zrobić dość zaskakujące zakończenie ale wyszło tandetnie.Wyszkolony tajny agent, zakochany ze wzajemnością daje się tak po prostu zabić, a przecież od dawna znał zdrajcę. Tandeta

    OdpowiedzUsuń