czwartek, 7 lutego 2013

Czasoumilacze na ferie :)


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam książkowe nowości, które w najbliższym czasie będą umilały mi wolne dni. Niewątpliwie okres ferii sprzyja błogiemu oddawaniu się lekturze, więc jeśli ktoś zastanawia się nad wyborem idealnej książki na tenże czas, to mam nadzieję, że skutecznie go zainspiruję :) 


Moja lista książek wartych uwagi jest naprawdę długa i ciągle wzbogacam ją o nowe pozycje. Niemniej wybrałam z niej trzy lektury, które były na jej szczycie (najbardziej przeze mnie pożądane). I tak oto - dzięki uprzejmości Księgarnipl.co.uk - stałam się szczęśliwą posiadaczką Miłości i innych dysonansów duetu J. L. Wiśniewskiego i I. Wownenko, Pewnego dnia E. Giffin oraz Ireny duetu Kalicińska i Grabowska.


Ferie zaczęłam od lektury Ireny przy herbacie i croissancie :) W najbliższym czasie spodziewajcie się zatem recenzji tejże powieści. Druga w kolejności jest Miłość i inne dysonanse, gdyż bardzo ciekawi mnie proza pana Janusza Wiśniewskiego, tym bardziej że nigdy wcześniej nie miałam z nią do czynienia.


Tak na marginesie... Zastanawiam się jaka jest geneza słowa czasoumilacz? Wydaje mi się, że jest to neologizm wymyślony na potrzeby reklamy jednej z sieci komórkowych. Ale może się mylę? Nieważne. To taka moja mała dygresja na zakończenie, gdyż  to naprawdę ciekawe zjawisko, jak szybko przyswajamy nowe słowa i wprowadzamy je do naszego codziennego słownika ;)

Za książki serdecznie dziękuję Księgarnipl.co.uk

16 komentarzy:

  1. "Irena" przede mną, słyszałam na jej temat już tyle zachwytów co i narzekań, bardzo jestem ciekawa jak mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest takie piękne i słoneczne, aż miło się patrzy gdy za oknem śnieg ;). Z tego stosiku o każdej książce coś słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Miłych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pewnego dnia" również niedługo zaczynam czytać :-)i przeogromnie zazdroszczę Ci książki JLW, bo ja jestem fanką jego twórczości. Czekam na recenzje! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego stosiku najchętniej sięgnąłbym po herbatę i croissanta :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, ciekawa jestem Twoich wrażeń po "Irenie". Kiedyś zaczytywałam się w książkach Wiśniewskiego, dopóki nie zostały zdominowane przez refleksje w stylu Paulo Coelho. Życzę miłej lektury i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jeszcze nigdy Wam tego nie pisałam ale bardzo podoba mi się, jak komponujecie zdjęcia. Są naprawdę piękne i bardzo klimatyczne :-) A i książki bardzo ciekawe. Sama nie miałam przyjemności przeczytać, więc tym chętniej przeczytam recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdzo ciekawe pozycje książkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Irenę" i ja mogłabym przeczytać. Kalicińską znam z lektury "Lilki", więc jestem ciekawa innych książek autorki. Co do Wiśniewskiego... niestety nie przepadam.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irena wywołuje we mnie dziwne emocje. Raz chcę ją przeczytać, by innym razem omijać szerokim łukiem :)
    Wiśniewski naprawdę ciekawie pisze, przynajmniej w "Bikini", bo w "Samotności w sieci" już mniej mi się podobał (ale biorąc pod uwagę fabułę).
    Styl Giffin raz mi się podoba, a raz nie, więc sama będę musiała się zapoznać z powyższą książką.
    Ciekawe one są, sama bym je przeczytała :) Także przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czeka na mnie "Irena" i mam nadzieję, że mi się spodoba, choć opinie są różne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiło mnie ,,Pewnego dnia'', więc czekam na twoją opinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały, ale konkretny i uroczy stosik, chętnie bym podebrała Giffin. Miłego czytania i leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trzy i ja z chęcią bym przeczytała. Tymczasem Tobie życzę udanej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, bardzo szybko przyswajamy nowe słowa. Tak właśnie działa marketing i reklama, a my jesteśmy tacy słabi;) Lektury dośc ciekawie się zapowiadają, niestety żadnej z nich jeszcze nie czytałam. Niemniej jednak "Pewnego dnia" jest na mojej liście książek do przeczytania, mam nadzieje zatem, że szybko ten czas przyjdzie.;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę i książek i ferii... :)

    OdpowiedzUsuń