sobota, 23 lutego 2013

Nowe pozycje w naszej biblioteczce


Dzisiaj przygotowaliśmy dla Was stosikowy wpis, żeby pokazać Wam, jakie pozycje ostatnio wzbogaciły naszą biblioteczkę. Tym samym zorientujecie się, jakich recenzji możecie spodziewać się w najbliższym czasie. Przede wszystkim będą to recenzje powieści fantastycznych, jak i bardzo popularnych obecnie powieści erotycznych.


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Egmont otrzymaliśmy pozycje książkowe takie jak - Insygnia S.J. Kincaida, Strażnicy historii. Circus Maximus D. Dibbena, Fałszywy książę J.A. Nielsen oraz Zagadki Dzikiego Zachodu. Sprawa trzech desperado C. Lawrence. 

W ramach współpracy z AiM Media otrzymaliśmy Crysis. Eskalacja G. Smitha, zaś z Wydawnictwem SQN - Bóg nas nienawidzi H. Moody'ego.


I na koniec pozostały erotyczne opowieści - tj. Spóźniona kochanka J. Juski, Fantazje w trójkącie O. Carew, Przystań posłuszeństwa M. Anderson - oraz - dla kontrastu - coś dla koneserów filozofii stoickiej, czyli Don't worry, Be stoic. Antyczna mądrość na trudne czasy P.J. Vernezze'e. Wszystkie wyżej wymienione pozycje ostrzymaliśmy dzięki uprzejmośći Wydawnictwa Czarna Owca, z którym rozpoczęliśmy właśnie współpracę.         

22 komentarze:

  1. Fantazje w trójkącie zbiera ciekawe recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam na Waszą recenzję "Fałszywego księcia" oraz "Insygnia. Wojny światów" :)
    przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie rozumiem tej popularności powieści erotycznych. Zaczęłam czytać Greya i odpadłam po kilku stronach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już "Fantazje w trójkącie", a na mojej półce czeka już "Przystań posłuszeństwa" i "Spóźniona kochanka". Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bardzo chętnie przeczytałabym "Bóg nas nienawidzi". Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, pokaźny stos... ciekawa jestem "Fałszywego księcia", różne opinie już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele o "Bóg nas nienawidzi" i bardzo chciałabym przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pozycji od Czarnej Owcy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tylko, że Przystań posłuszeństwa możecie przeczytać obydwoje :P Fantazje w trójkącie wypadają o niebo słabiej (dla mnie) Jestem bardzo ciekawa recenzji książki Fałszywy książę. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy pierwsze powieści erotyczne i na mojej półeczce się znalazły. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdobycze :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie! Przyjemnego czytania!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stosik. Miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik:)Czekam na recenzje i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa waszych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny stosik, połowę z niego mam u siebie nawet :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądząc po tytułach - będzie gorrrrąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm.... Fantazje w trójkącie brzmią kusząco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe tytuły - miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń