poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Spotkanie autorskie z Ewą Chodakowską i Lefterisem Kavoukisem


Wczoraj, tj. 14 kwietnia br., wybraliśmy się na spotkanie autorskie zorganizowane przez Empik w Galerii Bałtyckiej. Event dotyczył promocji książki Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską współautorstwa Ewy Chodakowskiej i Lefterisa Kavoukisa.  


Spotkanie rozpoczęło się o godz. 16:00 od rozmowy z autorami. Później zaś nastąpił moment podpisywania książek, który wymagał od przybyłych nie lada cierpliwości i wytrwałości. Nasza chwila sam na sam z Ewą i Lefterisem nastała dopiero ok. 19:00. Byliśmy wytrwali w boju i nie odpuszczaliśmy, choć końca długo nie było widać ;) W rezultacie miałam przyjemność poznać autorów, zamienić kilka słów z Ewą i oczywiście otrzymać dedykację, podczas gdy Mati dzielnie wcielał się w rolę fotografa.


Jeśli zaś idzie o samą książkę, to możecie spodziewać się wkrótce jej pełnej recenzji. Dzisiaj napiszę tylko tyle, iż jest to bardzo ciekawa pozycja, która zawiera w sobie zarówno treści stricte dietetyczne, jak i motywacje duchowe. Znajdziemy w niej przykładowe jadłospisy i zestawy ćwiczeń. Ponadto mamy także miejsce na własne notatki i przemyślenia. Całość estetyczna i dobrze opracowana.  

7 komentarzy:

  1. gratuluje spotkania ;), sama bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tam byłam, a książka jest super jeśli chodzi o przepisy. Ewa jest przemiłą osobą na żywo, warto było wystać te kilka godzin w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ale Wy fajni jesteście na zdjęciach (i nie tylko na zdjęciach;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wszyscy wyszliście, książkę też kupię, zwłąszcza, że w końcu rzuciłam słodycze

    OdpowiedzUsuń
  5. wysłałabyś mi to pierwsze zdjęcie bez tego znaczka na mój e-mail: marti_dd@o2.pl ? Byłabym bardzo wdzięczna gdyż padł mi aparat na spotkaniu i nie mam zdjęcia z Ewą a to kółeczko właśnie mnie zasłania haha :-) z góry baaardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sprawa takie spotkanie autorskie :) Ja mam wszędzie daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przedwczoraj zaczęłam cwiczyć z panią Ewą :D

    OdpowiedzUsuń