czwartek, 20 czerwca 2013

Czerwcowe nowości w naszej biblioteczce


Słońce, leżak i dobra lektura - tak właśnie spędziłam miniony weekend. W końcu mogłam zrelaksować się w ogrodzie po trudach związanych z pracą licencjacką. Jeszcze tylko obrona i będę mogła w pełni cieszyć się wakacjami. Teraz zaś staram się odpoczywać i regenerować siły, a także nadrabiać książkowe zaległości. Poniżej prezentuję Wam nowości wydawnicze, które otrzymaliśmy w ostatnim czasie. Wszystkie nader mnie ciekawią! Wspomniane nadrabianie zaległości zaczęłam jednak od Hotelu Zaświat autorstwa Przemysława Borkowskiego, który otrzymaliśmy - jak również Postrzelonego Alfreda Siateckiego - dzięki uprzejmości Oficynki.

 
Z kolei dzięki uprzejmości Czarnej Owcy nasza biblioteczka wzbogaciła się o następujące pozycje: Chuligankę Izabelii Jung oraz Przypływ C. i R. Borjlind.
  

 W ostatnim czasie otrzymaliśmy także Bonus Rafała Lewandowskiego oraz Ptaszydło Maxa Bentowa.


10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że masz już czas, zeby sobie poczytać. Ja nadal walczę (ostatkiem sił) z sesją... Oby skutecznie i wkrótce dołączę do szczęśliwców czytających na leżaku w ogrodzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda to "Ptaszydło".

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej lektury i powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż o żadnej książce nie słyszałam więc jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MOc interesujacych pozycji;) Czekam z niecierpliwościa na rcenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie "Ptaszydło" :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Borjlindów będę czytać w najbliższym czasie, natomiast mam wielką chrapkę na "Postrzelonego", niestety idzie do mnie już od miesiąca i dotrzeć nie może:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptaszydło także dotarło do mnie i jak tylko uporam się z sesją, to zabiorę się za jego czytanie. ;) Przyjemnego leżakowania!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń