czwartek, 8 sierpnia 2013

Nowa bestsellerowa seria Kryminalne przypadki Daisy D. 
już w sprzedaży!

Anglia, wczesne lata dwudzieste XX wieku. W kraju wciąż pobrzmiewają echa Wielkiej Wojny, a jednocześnie mają miejsce szybkie przemiany społeczne, które nie wszyscy są gotowi zaakceptować. W tych burzliwych, lecz i ekscytujących czasach hrabiowska córka, Daisy Dalrymple, podejmuje szokującą dla bliskich decyzję – zamiast pozostawać na utrzymaniu krewnych, angażuje się w pracę pisarską i postanawia sama zarabiać na życie. Przy okazji tego zajęcia rozwiązuje coraz trudniejsze kryminalne zagadki i coraz bardziej zakochuje w pewnym przystojnym inspektorze Scotland Yardu.

Autorką książek jest amerykańska pisarka Carola Dunn.  Seria dziesięciu tomów przygód uroczej Daisy D. zachwyci fanów klasyki kryminału spod znaku Agathy Christie. Już od 5 sierpnia tom pierwszy w super cenie – tylko 4,99 zł do nabycia w kioskach na terenie całej Polski oraz z dwutygodnikami Party i Pani Domu.
Kolejne tomy będą ukazywać się w poniedziałki, co dwa tygodnie w cenie 13,99 zł. 

20 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tom pewnie kupię. Zobaczę czy mi się spodoba. Wtedy zdecyduję co dalej, ale zapowiada się obiecująco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakieś inne takie serie kryminałów możecie polecić? Daisy kupiłam, zobaczymy jak się będzie czytało

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna seria. Muszę się rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może przynajmniej tą serię dozbieram do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupiłem pierwszy tom, ale poczekam na Waszą recenzję :) /tommy/

    OdpowiedzUsuń
  7. PO aGACIE DZIWNIE SIE TROCHE PRZESTAWIC, CHOC BYLA DENERWUJACA TO BARDZO ZABAWNA ALE PRZECZYTALAM JUZ OK.100STRON I BARDZIEJ PODOBNE DO CHRISTIE NIZ DO AGATY, CIEKAWA JESTEM ZAKONCZENIA MAM NADZIEJE ZE ZASKOCZY A NIE POPSUJE MI OCENY.

    OdpowiedzUsuń
  8. mało napięcia, czyta sie o wiele dluzej niz Agatę Raisin czy ksiazki Christie, mozna poczytac podczas opalania, ale szalu nie ma. watek kryminalny ciut lepszy niz w ksiazkach z Raisin ale brakuje wow na koncu.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy tom bardzo fajny następny zaczynam czytać zapowiada się ciekawie kolejne też zamierzam kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę trudno się czyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy tom jest super zakonczenia takiego się nie spodziewałam, drugi zaczynam czytać i ciekawie się zapowiada i nie umiem doczekać kolejnych tomów, tę kolekcję napewno będę miała całą . buzka ;)**

    OdpowiedzUsuń
  12. łatwa,lekka i przyjemna, spokojnie można polecić wszystkim niewybrednym molom. Wpisana w specyficzny klimat dworskiej intrygi. Może i akcja wolno się toczy, ale nie o to tu chodzi, tylko o klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytalam 2 pierwsze tomy i moim zdaniem są suuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. i jak? czytacie, polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, w którym tomie Alec w końcu pocałuje Daisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ej kobietki, czy 3 tom był już w sprzedaży? bo u mnie w kiosku jeszcze nie było...

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam prenumerate agaty i powiem ze pod koniec mnie drazniła ale teraz tesknie za nia, szybko sie czytalo i bylo zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam pierwszą i nadal chce kupować:) Świetna książka,wprost kocham kryminały.A teraz przedłużyli kolekcję aż do 21 tomów.Warto przeczytać,ja już zajęłam się 11 tomem i robi się ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń