niedziela, 4 sierpnia 2013

Wakacyjne nowości



Wakacje to idealny czas do nadrabiania książkowych zaległości. My również tak też czynimy, lecz przede wszystkim staramy się być na bieżąco z nowościami wydawniczymi. Pozostając w temacie, chcielibyśmy pokazać Wam, jakie nowości pojawiły się ostatnio w naszej biblioteczce. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa SQN otrzymaliśmy następujące pozycje: Kings of Leon. Sex on Fire M. i D. Heatley, Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google? W. Poinstone'a, Deep Purple. Smoke on the Water. Opowieść o dobrych nieznajomych D. Thompsona. Z kolei podczas zakupów w Lidlu moją uwagę skutecznie zwróciła Ostatnia Królowa C. W. Gortnera, zaś Róże w Wolskich. Podróż do miasta swiateł Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk kupiłam z myślą o kontynuacji losów bohaterów Cukierni pod Amorem, którą właśnie skończyłam.

8 komentarzy:

  1. Cukiernia pod Amorem, to pozycja która na mnie czeka :), ale mnie na tym zdjęciu spodobała się jeszcze ramka z tymi mądrymi słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekaw "Deep Purple..." ;) Podobają mi się grafiki tekstowe między innymi takie jak w tej ramce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrabianie zaległości... Jak tak ostatnio liczyłam, to mam do przeczytania ok. 180 książek, a ciągle dochodzą nowe, nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek wyszła na prostą i była z nowościami na bieżąco, a staram się, jak mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google?" - to musi być świetna książka patrząc na to, jakie pytania zadają w procesie rekrutacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ona, @Marcin
    Grafika ze zdjecia jest mojego autorstwa, wiec bardzo mi milo, ze zwrocila ona Wasza uwage :)

    OdpowiedzUsuń