niedziela, 27 października 2013

Październikowe nowości


Dzisiaj chciałabym zaznajomić Was z kilkoma pozycjami, które wzbogaciły w październiku naszą biblioteczkę. Wszystkie są aktualnymi nowościami wydawniczymi i jesteśmy nimi żywo zaintrygowani. Osobiście w pierwszej kolejności sięgnęłam po powieść Katarzyny Gubały Faceci z sieci, czyli w poszukiwaniu miłości. Jej recenzja zapewne pojawi się w przyszłym tygodniu. Pozostałe pozycje czekają na swoją kolej i oczywiście - a raczej przede wszystkim - wolny czas na ich lekturę.

Czy któraś z nowości zainteresowała Was? 
A może jesteście po lekturze danej pozycji? 
Podzielcie się tym z nami :) 

11 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie przeczytała najnowszą książkę Nesbo - jestem po lekturze dwóch pierwszych (które podobały mi się umiarkowanie) i po cichu liczę, że każda kolejna będzie lepsza - szkoda by było zostawiać Harry'ego przed końcem serii. ;) Miełgo czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mrówki w płonącym ognisku" to bardzo ciekawa i wartościowa pozycja. "Nagiej" nie czytałam jeszcze, ale mam w planach. A i na półce "Faceci z sieci..." czekają na swoją kolej. Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj skończyłam czytać "Policję". Jestem oszołomiona - to mało powiedziane. Zdecydowanie najlepsza część cyklu, majstersztyk i mistrzostwo. Nesbo przebił sam siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy górne pozycje już za mną. Ciekawe doświadczenie , przyznam. Milej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o "Żółtych ptakach". Jestem ciekawa, czy i Wam się ta książka spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno sięgnę po "Policję".

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza w oczy rzuciła mi się "Naga" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje. Zdążyłam się już zaopatrzyć w "Nagą" i "Żółte piaski", choć jeszcze nie miałam czasu po nie sięgnąć. W tym tygodniu wybieram się jeszcze po kilka tytułów do Empiku. Pewnie spędzę tam kilka godzin - najpierw przeglądając i czytając, a później nie mogąc się zdecydować co w końcu kupić. Można powiedzieć, że wybór u nich zawsze mnie przytłacza i mam problem żeby się opanować i wyjść ze sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O "Mrówkach..." same dobre rzeczy czytałam - teraz więc czekam na bardziej krytyczną recenzję, bo, jak wiadomo, dopiero w takich recenzjach najlepiej widać, czy dana książka jest dla mnie, czy nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Facetów z sieci juz czytałam.Szkoda, że tak rzadko pojawiaja się takie książki. Zabawna, lekka i dla wszystkich kobiet świata. Mnie wciągnęła. Mam nadzieje, że was też

    OdpowiedzUsuń
  11. :Policja" najbardziej się na tę książkę ślinię :P

    OdpowiedzUsuń