środa, 4 grudnia 2013

Nowości w naszej biblioteczce


Ostatnio nie przyjmujemy wielu książek do zrecenzowania, gdyż brak czasu wolnego nam na to nie pozwala. Niemniej chcielibyśmy być na bieżąco chociaż z częścią nowości wydawniczych, żeby zadowolić i nie zaniedbywać naszych czytelników. Dzisiaj zatem pokażemy Wam, jakie książki - głównie w listopadzie - zasiliły szeregi naszej biblioteczki, a tym samym, których recenzji możecie spodziewać się w najbliższym czasie.  


Dzięki uprzejmości AiM Media otrzymaliśmy następujące pozycje: Jesteś cudem Reginy Brett, Moje lata w Top Gear Jeremy'ego Clarksona oraz Żółte ptaki Kevina Powersa, o których pisałam Wam przy okazji październikowych nowości. Z kolei za sprawą nowej współpracy z Grupą Wydawniczą Helion w naszym posiadaniu znalazł się debiut literacki Katarzyny Drogiej zatytułowany Pokolenia. Podróż do miasta świateł. Rose de Vallenord Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk to nasz prywatny zakup, którego lekturę już zakończyłam. Recenzji tejże powieści spodziewajcie się wkrótce na naszym blogu.

Czy któraś z zaprezentowanych przez nas pozycji jest Wam znana? 
A może planujemy dopiero jej zakup?


7 komentarzy:

  1. Piękny stosik, chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pokolenia" właśnie wczoraj skończyłam czytać. Niedługo recenzja na blogu.

    Interesuje mnie tytuł "Jesteś cudem" dlatego też z niecierpliwością czekam na opinie.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam tych pozycji - praktycznie ich nie kojarzę więc czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudem Reginy Brett dzisiaj otrzymałam, jestem ciekawa tej książki :) Podróż do miasta świateł. Rose de Vallenord Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk również mam za sobą, świetna lektura:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak pisałam na fanpage'u - podebrałabym dwie pierwsze pozycje :) Miłego zimowego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przeczytałabym "Jesteś cudem" :)

    OdpowiedzUsuń