sobota, 25 stycznia 2014

Styczniowe nowości


Nowy Rok przywitał nas wieloma pozycjami do zrecenzowania. Toteż w styczniu nasza biblioteczka wzbogaciła się o kilkanaście nowości. Długie zimowe wieczory już nam nie straszne! ;)
 

Panny i wdowy Marii Nurowskiej - notabene autorki, którą cenię i nader lubię - znajdowały się na mojej liście pozycji do przeczytania od bardzo dawna. Przypadkiem na wyprzedaży w Empiku znalazłam 3 tomy owej powieści. Ich cena podlegała 50% zniżce, więc zaopatrzyłam się od razu we wszystkie części. Ponadto moją uwagę przykuła także inna pozycja tejże autorki, a mianowicie Tango dla trojga, którą również nabyłam z 50-procentowym rabatem.
 

Z kolei następujące tytuły - Rzeczowo o modzie męskiej, The Beatles, Żyć znaczy umrzeć, Niezwykła historia Marvel Comics oraz Przegląd Końca Świata: Deadline - otrzymaliśmy w ramach współpracy z Wydawnictwem SQN. 


Zaś Mona Dana T. Sehlberga i Bubble Andersa de la Motte'a otrzymaliśmy dzięki uprzejmości Czarnej Owcy. Recenzje wszystkich zaprezentowanych w niniejszym wpisie książek będą sukcesywnie pojawiać się na naszym blogu.
 
Czy któraś z naszych styczniowych nowości przykuła Waszą uwagę? 
A może jesteście już po lekturze jednej lub kilku z nich?

8 komentarzy:

  1. Jak pięknie wyglądają książki Marii Nurowskiej, szczególnie na drugim zdjęciu! Niesamowite okładki. Na dniach będę czytać "Zabójcę" tej autorki i jestem bardzo ciekawa czy przypadnie mi do gustu - do tej pory nie miałam styczności z jej książkami.
    Niezwykle interesujące książki widzę również na przedostatnim zdjęciu - może jednak bez tej ostatniej. Biografię Beatlesów na pewno przeczytam, ponieważ kocham ten zespół bardziej niż jakikolwiek inny. "Żyć znaczy umrzeć" również na pewno znajdzie się w mojej biblioteczce, od dawna mam ochotę na tę biografię.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawiły mnie książki Nurowskiej, będę musiała je nabyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stosy, zwłaszcza podoba mi się estetyczne wydanie Nurowskiej. Miłego zimowego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to faktycznie zimowe wieczory Wam nie sa straszne. Z ksiazek zaprezentowanych przez Was mam tylko bubble i wlasnie czytam.
    Wydanie Nurowskiej jest piekne!
    Zycze Wam przyjemnego czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę nowych książek i czekam na recenzje! :) Pozdrawiam
    http://littleinspirationplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. NIestety nic nie znam, ale "Monę" bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lada dzień będę czytać Deadline.

    OdpowiedzUsuń