niedziela, 9 marca 2014

Marcowe nowości


Marzec przywitał nas nie tylko przedwiosenną aurą, ale również częstymi wizytami na poczcie. W rezultacie uzbieraliśmy pokaźny stosik z nowościami, które chcielibyśmy Wam dzisiaj pokazać. 


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa SQN otrzymaliśmy The Walking Dead: Upadek Gubernatora duetu Robert Kirkman i Jay Bonansinga, Brudne Wojny Jeremy'ego Scahilla oraz Dream Team Jacka McCalluma.


Drugi, pokaźny stosik stanowią pozycje otrzymane od Wydawnictwa Znak. Są to następujące tytułu - Małżeństwo we troje Erica Emmanuela Schmitta, Kochanka Freuda Karen Mack i Jennifer Kaufman, a także Upadłe damy II RP oraz Pierwsze damy II RP autorstwa Kamila Janickiego.


Battlefield 4. Odliczanie do wojny Petera Grimsdale'a oraz Dziedzictwo przodków. Uniwersum 2033 Suren Cormudian to kolejne tytyłu, jakie otrzymaliśmy dzięki współpracy z AiM Media.


Marcowy stosik zasiliły również nowości z wydawnictw, z którymi dotychczas nie współpracowaliśmy. Zaliczają się do nich następujące tytuły - Wykształciuchy z wioski Warszawa, Upadłe anioły. Misja oraz Martwy punkt

Za wszystkie pozycje serdecznie dziękujemy i przystępujemy do lektury. Recenzje przedstawionych książek sukcesywnie będą pojawiały się na łamach naszego bloga. Zapraszamy! :)


8 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję Upadłych aniołów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogaty stos, macie co robić w nadchodzących tygodniach ;) Miłego czytania, oby wszystkie książki były co najmniej niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Upadłe damy mam i ja :) Jestem ich przeogromnie ciekawa. Fragmenty, które czytałam w kolorowej prasie tylko pobudziły wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki od SQN i Znaku świetne! Czekam na Wasze opinie i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe ksiazki,czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm interesują mnie szczególnie pierwsze pozycje:) czytałam Dziewczyny wojenne, na półce czekają Kobiety dyktatorów, ciekawa jestem opinii na temat reszty:)

    Em

    OdpowiedzUsuń