poniedziałek, 22 września 2014

Wrześniowe nowości



Jak już napisałam na fanpage'u, podczas mojej nieobecności listonosz nie próżnował ;) W ten oto sposób po powrocie moim oczom ukazał się pokaźny stosik z nowościami. Wśród nich znajduje się również jedna zapomniana pozycja, która przeleżała w naszej biblioteczce ponad dwa lata. Mowa o Alei samobójców autorstwa Marka Krajewskiego i Mariusza Czubaja. Recenzja tejże książki już wkrótce zagości na naszym blogu.

Tak, jak Wam również pisałam, postanowiłam zapoznać się z twórczością Erica-Emmanuela Schmitta. Dzięki uprzejmości Wyd. Znak otrzymałam kolejną książkę tegoż autora - Małe zbrodnie małżeńskiego. Z kolei Wyd. Dolnośląskie uraczyło nas następującymi tytułami - Jedwabnikiem Roberta Galbraitha (pseudonim J.K. Rowling) oraz Labiryntem śniących książek Waltera Moersa. Jestem zachwycona estetyką wydania tejże pozycji!

Wydawnictwo SQN przysłało nam swoją nowość, a mianowicie Blackout Miry Grant. Zaś dzięki AiM Media otrzymaliśmy Dzielnicę obiecaną Pawła Majki. W naszej biblioteczce zagościł również kryminał skandynawski - Jaskiniowiec, który napisał Jorn Lier Horst. Otrzymaliśmy go dzięki uprzejności Wyd. Smak Słowa. 


Na zakończenie niniejszego wpisu chcielibyśmy ogłosić Wam wspaniałą nowinę. Otóż AleKsiążka! doczekała się 1 mln wejść! Jesteśmy dumni z tego faktu i niezmiernie wdzięczni za obecność naszych czytelników.  DZIĘKUJEMY!
  

6 komentarzy:

  1. "Małe zbrodnie małżeńskie" są fantastyczne podobnie jak "Tektonika uczuć". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Małe zbrodnie małżeńskie" czytałam dawno temu, ale miło wspominam. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... zazdroszczę Moresa...

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jedwabnik", "Blackout"! Bardzo chciałabym przeczytać obie. Już od dawna mnie tak bardzo intrygują, że wręcz nie mogę wytrzymać.
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń