poniedziałek, 15 grudnia 2014

Książkowe nowości: listopad/grudzień



Przygotowując tenże wpis, zdałam sobie sprawę, iż lada dzień święta (!). Toteż może któraś z zaprezentowanych poniżej pozycji zainspiruje Was i stanie się prezentem bożonarodzeniowym dla Waszych bliskich. Mam taką nadzieję, gdyż wszystkie nowości przedstawiają się nader interesująco.


Zacznę od najnowszej powieści Helen Fielding Bridget Jones. Szalejąc za facetem. Zapewne większość z Was zna przygody Bridget Jones. Jeśli nie z książek pani Fielding, to z ich adaptacji filmowych. Osobiście należę do drugiej grupy, więc postanowiłam, że tym razem przeczytam o losach byłej singielki. Z kolei Harpię Danuty Noszczyńskiej oraz Koniec świata Izabelli Frączyk kupiłam z myślą o mojej pracy magisterskiej. Obie pozycje już przeczytałam, więc ich recenzje wkrótce ukażą się na AleKsiążce. 


Z tego, co pamiętam nie pisałam Wam, że podjęliśmy nową współpracę. Tym razem mamy przyjemność recenzować dla wydawnictwa In Rock. Pierwszą pozycją jaką odeń otrzymaliśmy był Rysiek Jana Skaradzińskiego, którego recenzję znajdziecie TUTAJ. W kolejce do przeczytania czeka jeszcze Sepultura. Brazylijska furia oraz Metallica. Tom 1.


Ostatnie nowości, czyli Assassin's Creed. Pojednanie oraz Bóg zawsze znajdzie Ci pracę, otrzymaliśmy dzięki nieustającej uprzejmości AIM Media. Za wszystkie książki serdecznie dziękujemy i przystępujemy do ich lektury.

3 komentarze:

  1. Czekam na recenzję książek Noszczyńskiej, Frączyk i Brett. Ostatnią mam już na wirtualnej półce w czytniku i czekam na dobrą okazję. :)

    https://booklovinbypas.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem już, że "Harpia" to ciekawa książka. Tak też, że jeszcze Ty ją polecasz, na pewno sprawię sobie tę intrygującą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metallica Sepultura jedne z moich ulubionych zespołów ;) Chętnie sięgnę po te pozycje, Bridget czytałam i oglądałam, ta nowa jakoś mi w ręce nie wpadła jeszcze, ale po nowym roku to się zmieni na pewno :)

    OdpowiedzUsuń