środa, 5 sierpnia 2015

Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana

Zobaczcie świat Pięćdziesięciu twarzy Greya raz jeszcze, tym razem oczami Christiana. Historia miłosna, która zafascynowała miliony czytelników na całym świecie z perspektywy Christiana Greya.

Christian Grey sprawuje kontrolę nad wszystkim; żyje w świecie poukładanym, a sobie i innym narzuca duża dyscyplinę. Jego życie jest pozbawione emocji do dnia, gdy do jego biura wpada Anastasia Steele, kobieta o niesfornych brązowych włosach i zgrabnych nogach. Próbuje o niej zapomnieć, ale to tylko pogłębia jego uczucia, których nie potrafi zrozumieć i którym nie zdoła się oprzeć. W przeciwieństwie do kobiet, które poznał w przeszłości, Ana jest nieśmiała, zjawiskowa i zdaje się, że przejrzała, iż za cudownym dzieckiem biznesu i stylem życia właściciela luksusowego apartamentu, kryje się chłodne i zranione serce Christiana.

Czy relacja z Aną pozwoli Christianowi pokonać koszmary dzieciństwa, które nadal go nawiedzają? Czy jego mroczne pragnienia seksualne, potrzeba ciągłej dominacji i wstręt do siebie odstraszą Anę i zniszczą kruchą nadzieję, którą jedynie ona może mu dać?

Grey. Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana pojawi się w sprzedaży 10 września nakładem Wydawnictwa Sonia Draga.

3 komentarze:

  1. Dla mnie to totalne głupota. Książkę juz można kupić w wersji ang w księgarniach w Polsce (wiem bo widziałam w jednej, nawet chciałam zobaczyć ile będzie kosztować ale nie zrobiłam tego)
    Cały czas zastanawia mnie sens tej powieści? Co to ma wnieść? Chyba tylko dodatkowy pieniądz dla autorki tej jakże górnolotnej powieści. Nie zrozumcie mnie źle, są tysiace wielbicieli tej serii i ja ich szanuję, ale istnieje tyle dobrych książek, które jeszcze nie zostały wydane, a tutaj z milionowym nakładem zostanie wydane coś, co już było teraz tylko odrobinę zmienione. Dla mnie to marnotrawstwo.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie interesuje psychiczna strona tego bohatera, gdzie mam nadzieje, będzie więcej szczegółów z myśli Greya. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ciekawa tej książki, ale mój zapał jakoś już ostygł i sięgnę po nią tylko jeśli będzie mi się nudzić;)

    OdpowiedzUsuń