środa, 14 października 2015

Książkowe nowości: październik


Jesień niewątpliwie upłynie mi pod znakiem kryminałów. Bardzo lubię tenże gatunek, więc jestem zadowolona z takiego obrotu spraw. Tym bardziej, że czeka mnie lektura naprawdę interesujących książek.

Od kilku dni wieczory umila mi pozycja Kai Malanowskiej pt. Mgła. Dość pokaźna książka, która absorbuje od pierwszej strony. Otrzymałam ją - jak również Księżyc myśliwych Katarzyny Krenz i Julity Bielak - dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak. 

Z kolei Wydawnictwo Dolnośląskie zrobiło mi paczkę-niespodziankę. Znalazłam weń najnowszy kryminał Jo Nesbo zatytułowany Więcej krwi oraz Zabójczą dyscyplinę Matsa Olssona. Jestem nader ciekawa tychże pozycji!


A Wy, jakie macie pozycje w planach do przeczytania tej jesieni? :)

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Zabójczej dyscypliny", a grzbiet prezentuje się świetnie. Miłej lektury!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury! Jestem bardzo ciekawa ,,Zabójczej dyscypliny" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie "Mgła" - czytałam różne opinie i chętnie przeczytam kolejną recenzję, bo nadaj jestem niezdecydowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Księżyc myśliwych" bardzo mnie interesuje! Jak na razie najbardziej cieszę się na lekturę "Ścieżek północy". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie książki są ciekawe - ale każda w inny sposób.

      Usuń
  5. Oj! Nowości mam masę. Wielkie, gruube i wspaniałe. Biografie i 'Księga północy'. A Nesbo chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek - dopiero zaczynam swoją przygodę z Nesbo - ale stosik prezentuje się świetnie, książki super do siebie pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór, autorki "Księżyca myśliwych" są dwie: Katarzyna Krenz, pisarka, poetka, tłumaczka i Julita Bielak, debiutantka. Co ciekawe, powieść pisały w oddaleniu od siebie, jedna w Polsce, druga - w Portugalii. Nie znały się, nie spotykały, nie rozmawiały przez telefon. Jedynym kontaktem było ponad 800 listów, jakie wymieniły, ewenement.

    OdpowiedzUsuń