piątek, 27 stycznia 2017

Czytanie książek po angielsku jeszcze nigdy nie było tak proste!


W końcu czytanie literatury w języku angielskim stało się o wiele prostsze. A wszystko dzięki nowopowstałemu wydawnictwu [ze słownikiem], które oferuje klasyki literatury takie jak „Przygody Sherlocka Holmesa”, „Alicja w Krainie Czarów”, „W 80 dni dookoła świata” czy „Wehikuł czasu”. Pozycje podzielone zostały według stopnia trudności, toteż każdy znajdzie coś dla siebie. Największym udogodnieniem jest jednak obecność podręcznego słownika angielsko-polskiego w każdej książce. Od dzisiaj nauka języka poprzez lekturę stanie się samą przyjemnością!


Zachęcona praktycznym połączeniem powieści w oryginale i słownika, postanowiłam przekonać się na własnej skórze, czy lektura takiego wydania stanie się samą przyjemnością, połączoną oczywiście z nauką. Dodam skrycie, że jednym z moich postanowień noworocznych było właśnie czytanie książek po angielsku i szlifowanie języka. „Przygody Sherlocka Holmesa”, bo tę pozycję wybrałam, odpowiadają poziomowi mojej znajomości języka angielskiego (B2). Liczę więc, że oryginał mnie nie pokona i przebrnę przez wszystkie meandry angielskiej gramatyki. Trzymajcie za mnie kciuki! Recenzji tejże pozycji spodziewajcie się w lutym na Ale książce.
  
Zaintrygowani? Wierzę, że tak. Toteż po więcej informacji odsyłam Was na stronę wydawnictwa [ze słownikiem].

 
http://zeslownikiem.pl

1 komentarz: